Presentació Llibre “Psicosíntesis. Una cura para el alma”. Valencia

Posted by on Dic 13, 2015 in Noticias Arteterapia | No Comments
El pròxim 16 de Desembre a las 19:00 hores es presentarà el llibre de Alberto Alberti, “Psicosíntesis. Una cura para el alma”.
Serà en València, a LA NAU Centre Cultural de la Universitat de València (Calle de la Universidad, 2. 46003 Valencia).
La traducció ha sigut a càrrec de Charo Altable Vicario- Psicoterapeuta en psicosíntesi. Formadora en Programes de Coeducació afectiu-sexuals. Escritora.
Jean Lescouflair Lamour- Metge homeòpata. Sexòleg i Psicoterapeuta en psicosíntesi

Intervendrán:
Fina Sanz Ramón. Psicoterapeuta, Sexòloga y Escriptora. Directora de l’Institut de “Terapia de Reencuentro”. Presidenta de la FundaciónT.R.
María Huertas Zarco. Psiquiatra. Ha sigut cap de servei 09 de Salud Mental i Directora del Programa Europeu de Rehabilitació.

¡Segur que es una proposta que no us podeu perdre!

-1