Barcelona, 1ª FESTIVAL ART IMPOSSIBLE

Posted by on Feb 7, 2015 in Jornadas | No Comments

El proper 14 de febrer, durant tot el dia, el Mercat de les Flors, Barcelona,  acollirà la primera edició de L’Art Impossible, un festival artístic on les arts plàstiques i escèniques es converteixen en el vehicle de transformació de persones amb i sense discapacitat que actuaran, crearan i comunicaran.

L’art impossible és teatre, música , dansa, diàleg, arts plàstiques i visuals, conta-contes… les activitats es realitzaran en diferents espais : Plaça Margarida Xirgu, Sala Ovidi Montllor  i vestíbul del Mercat de les Flors..

L’art impossible neix de la fusió de dos projectes independents , una exposició d’artistes i xerrades sobre art i inclusió organitzada per l’associació Artistas Diversos  i un festival d’art inclusiu idea de Jordi Estrada, que amb el suport de l’ Institut Municipal de Persones amb Discapacitat , ICUB, Mercat de les Flors, Institut del Teatre i d’altres organitzacions té com a resultat un gram esdeveniment de la cultura inclusiva a la ciutat de Barcelona.

L’entrada és gratuïta i lliure per a totes les activitats  però,  per assistir a la Sala Ovidi Montllor del Mercat de les Flors cal fer reserva prèvia al correu electrònic lartimpossible@gmail.com o al telèfon 650 525 353, indicant el bloc o blocs al/s qual/s es desitja assistir.

BLOC 1:  de 10 h a 12 : Inauguració+Conversa amb la Cia Brots -Pallapupas”Omplir la vida a través del teatre”+ Espectacle de teatre ” ELLA”

BLOC 2: de 13 h a 14:30: Conversa amb l’Ignasi Terraza, Nono Fernàndez, Xavi Hinojosa  i Santiago Estrada +Concert de Jazz d’Ignasi Terraza, Nono Fernandez i Xavi Hinojosa.

BLOC 3: de 17:30 a 19:30 h Conversa amb el Jordi Cortés ( Associació Kiakahart i col·lectiu Liant la Troca)+ Espectacle de Dansa” Los Nadie” Jordi Cortés i col·lectiu Liant la Troca + Concert de Tirabol+ Cloenda .

impossible